28 July 2011

MY NEW D3100

Assalamualaikum...

Alhamdulillah Allah SWT masih lagi memberikan kesempatan untuk terus hidup dan berbakit di bumi bertuah ini...
beberapa perkara yang besar telah berlaku dalam kehidupan saya semenjak kebelakangan ni...


tapi ape yang pasti, saya dah dapat gajet yang saya idamkan!!! hohoho....

Ini adalah beberapa shot gambar yang telah saya ambik... semuanya unedited. cuma saya adjust2 ape yang patut kat kamera tu untuk jadikan gambar tu cantik... so, jom!!!

Testing-testing... 3....2....1... SNAP!!!





2 comments:

cik_mazni said...

Salam tuan ustaz...

mau tegur sikit..bukan BERBAKIT maaa..tapi BERBAKTI..hehehe, khidmat pesanan dari cikgu BM...(^_^)

well, nice shot..try again, and again, and again..(^^,)d

As-Syarqie said...

hehehehe...
mekaseh cikgu...
typing error..
:P